[linux] Atypické zálohovanie

Čtvrtek Listopad 21 10:43:57 CET 2013

On 21.11.13 05:48, Juraj Remenec wrote:
>Asi to tak aj spravim. Bo toto takto nejde. Ja mam s WD Red na linuxovom
>soft raid 1 vykonostne problemy. Vratane Qnapu. Kym bol disk sam bez raidu
>vsetko ficalo. Ako nahle som dal druhy a uspesne sa synchronizovalo su
>rychlosti ukladania na pole niekde nna urovni cca 11MB/s. S inymi diskami
>(WD Blue) mi to nerobi. Ale REDka pravidelne... .

Aka kapacita?  Mas particie zarovnane na 4KB? Vacsina novych diskov pouziva
4KB sektory a ak particie nemas spravne zarovnane, zapisy su o dost
pomalsie...

co ti hlasis "fdisk -lu" a "smartctl -a" na dany disk?

>Mozno to nikoho na tom Qnape az tak neserie ale na pc masine ie to o hubu.

na QNAPe su na WD REDy dobre referencie, aj ked ako vravim bolo hlasenych
par zlych dodavok.  Islo vsak o disky ktore odisli hned a nie ze by mali
dlhodobe problemy... Rozhodne su lepsie ako na WD Green, Seagate Barracudy,
Seagate Green, a tiez ako WD Blue...

--
Matus UHLAR - fantomas, uhlar at fantomas.sk ; http://www.fantomas.sk/
Save the whales. Collect the whole set.