[linux] OpenVz zle zobrazenie pouzitia disku.

Ing. Rudolf Kollar rudolf.kollar na ku.sk
Čtvrtek Říjen 10 09:03:17 CEST 2013

Zdravim vsetkych.

Chcel by som sa spytat ci niekto sa nestretol s niecim podobnym.

Mam OpenVz kontainery na ktorych sa casto zapisuje a cita a zase maze (napr. postova brana) a vzdy po nejakom case mi ukazuje ze je disk plny ale ked skontrolujem pouzitie disku po adresaroch tak mam pouzity disk tak na 40%. Ked kontainer otocim (rebootujem) tak mi zacne ukazovat hodnotu disku spravne.
Da sa to nejako spravit resp. skontrolovat kontainer priamo z hosta bez nutnosti jeho rebootu?

Prostredie:
Proxmox 3.0
jadro: 2.6.32-20-pve
debian 7.1