[linux] iSCSI z NAS - pripojenie na linuxe

Marian Cavojsky cavo na cavo.sk
Úterý Únor 4 05:38:31 CET 2014

On Mon, Feb 03, 2014 at 06:44:31PM +0100, Kocur wrote:
> Ahoj takze doplnim este informacie,
>
> Potrebujem prestahovat cca 1.8TB udajov, mnozstvo malych suborov,
> co je pri samba share dost pomala operacia.
>
> Uzivatelom by som rad nechal subory pristupne aspon na citanie.
> (na starom servri, v pripade moznosti iscsi pripojenia na dva hosty, aj
> na novom aj na starom)
>
> Dovod preco "vymyslam" je ten, ze robim vymenu fileservra,
> kde sucasne W2K3 pouziva NAS pomocou iSCSI ako datastore
> a novy server je ubuntu, s dostatocnym diskovym priestorom /mirror/.
> NASko je v plane odstavit, pripadne ho pouzivat na backup.

Poradim:
- vypnut w2k3 a iSCSI pripojit priamo ku linuxu. Spristupnit teda tie
  data; v tomto bode si aspon overis, ci ho dokazes nahradit.
- pripojit na dalsi pripojny bod cielovy FS. Iterativnym rsyncom
  preklapat data az kym nebudu uplne cerstve na cielovom FS
- preklopit sluzby, aby pristupovali ku novemu FS, kratkym vypadkom

--
Marián Čavojský