[linux] iSCSI z NAS - pripojenie na linuxe

Ing. Ján ONDREJ jan.ondrej na upjs.sk
Úterý Únor 4 06:36:07 CET 2014

On Tue, Feb 04, 2014 at 05:38:31AM +0100, Marian Cavojsky wrote:

> Poradim:
> - vypnut w2k3 a iSCSI pripojit priamo ku linuxu. Spristupnit teda tie
>   data; v tomto bode si aspon overis, ci ho dokazes nahradit.
> - pripojit na dalsi pripojny bod cielovy FS. Iterativnym rsyncom
>   preklapat data az kym nebudu uplne cerstve na cielovom FS
> - preklopit sluzby, aby pristupovali ku novemu FS, kratkym vypadkom

A este medzitym vyzdielat z linuxu tie data, aby boli pristupne aj pre w2k3
a pripadne odtial vyzdielat tak ako su teraz. Ak w2k3 nevie vyzdielat
zdielany priecinok, tak potom prestavit userov, aby pristupovali uz na ten
linux.

						SAL