[linux] Deamons

Marek jennalujza na gmail.com
Pátek Leden 10 12:50:13 CET 2014

Moj problém zrejme začal pridávaním volitelných aplikácií v ponuke updatov
systému Ubuntu, ktoré boli v ponuke a nebolo žiadnym spôsobom naznačené aké
dôsledky bude mať ich doinštalovanie. Stalo sa to vtedy keď som na skúšku
nabootoval live CD na pozadí Win XP.
Následne som bol obvinený z úmyselného pozmeňovania source kódu a celkovej
konfigurácie systému, po čom nasledovali reštrikcie, ktoré začali
spomaľovať počítač, výkon, indexovať dáta a konfigurovali ma ako server.
Neskôr začali vo windowse prichádzať sec.paky, ktoré mi degradovali systém
do kolapsu. Nepomohli ani návraty do Linuxu a postupom času mi bol
ukradnutý cely kontent z dikov, nasledovali zmeny firmwaru, signatúry na
PnP, špehovanie webkamerou...
Najnovšie ma niekto podvodným spôsobom pripravil o identitu vydiera,
verejnou kompromitáciou a zákonnými postihmi za to ako nakladám s mojimi
súkromnými, dátami, čo robím v súkromí a aké stránky navštevujem. Limituje
a spoofuje ma proxi server medzi mnou a providerom. Signatúry (deamons) v
kerneli sú uložené v chybných clusteroch ramky a tým sa dostávajú do
kernelu. Kto ma z akého dôvodu sleduje a likviduje PnP zariadenia v
domácnosti už 6 rokov? Skutočne som niekoho naštval tak, že mi nedá pokoj a
bude mi donekonečna vyčítať ako zneužívam OS a šírim harasment, spam, hoax,
porušujem autorské práva aj na mojich dokumentoch, aj tým že fotím
obrazovku keď komunikuje priamo so mnou formov bulettinov, terms and
conditions, support a iných dokumentov?
Je to skutočne GPL reštrikcia? Prečo chce aby som sa k nim teda pridal,
donatoval a šíril free soft medzi priatelmi keď som na top black liste?