[linux] Debian zmeny v jadre

Juraj Remenec remenec na gmail.com
Středa Červenec 23 08:56:55 CEST 2014

Zdravim.
Prosim vas. Pisem sem, snad mi budete vediet narychlo poradit.
Ja som z toho uz nacisto zufaly.

Som prilis vytazeny. Uz nejaky ten rok necitam ziadne changelogs k updatom
z Debianu a asi teraz na to doplacam.
Poslednym apt-get upgrade sa mi do servera dostal kernel 3.2.0.

Vsetko funguje OK az na IPTABLES!!
Ide ma z toho URVAT. Lebo je to taka chyba, no neviem ako na nu priznam sa.
Na serveri pouzivam masquerade a forwarding z lokalnej siete 192.168.1.0/24
=> do siete poskytovatela. Vsetko fungovalo OK. Po poslednom upgrade som si
vsimol, ze prestalo nacitavat stranky ako www.facebook.com. Alebo
www.cnn.com.  Alebo aj "cuduj sa" www.sex.sk (presmeruvava na nejaky
jasmine.com).
Proste koliesko na prehliadaci sa toci, toci a toci a nic. Ani ziadna info
o timeoute ani nic.

Ak vsak na serveri spustim starsi kernel 2.6.x tak opat vsetko funguje ako
MA.
A tak by ma zaujimalo, ake zmeny nastali v IP forwardingu v kerneli
nastupom novej rady 3.x.

Viete niekto nieco o tomto??
Budem vdacny za akykolvek tip.
J.