[linux] Ktoré virtualizačné riešenie?

Juraj Remenec remenec na gmail.com
Středa Duben 29 09:31:39 CEST 2015

Ahoj.
ProxMox poskytuje OpenVZ ako aj KVM virtualizáciu.
Takže samozrejme som ju nevylúčil ale zvolil som projekt, ktorý ju
elegantne zabalí do vyčačkaného klikacieho prostredia ako pre blbých (mňa).
Snapshot samozrejme live. Neviem, sú s tým problémy? Skúšal som to na
každom z tých systémov - všade to fungovalo rovnako a bez problémov.
Samozrejme, všetko chcem postaviť len na free riešeniach. Aj tie VMka.
J.

Dňa 29. apríla 2015, 9:24, Ján ONDREJ (SAL) <ondrejj at salstar.sk>
napísal(-a):