[linux] Ktoré virtualizačné riešenie?

Peter Viskup skupko.sk na gmail.com
Středa Duben 29 14:13:15 CEST 2015

Este doplnim info, ze Xen ma feature Driver domain, ktora cez IOMMU dokaze
offloadovat PV traffic z dom0 na inu domU (zatial len pre network) [1]. Pri
KVM som nic take nevidel.

[1] http://wiki.xen.org/wiki/Driver_Domain

Co sa tyka performance, tak su dolezite CPU a RAM, ale rovnako aj
dostatocne IO na disky - vyvaruj sa swapovaniu, pretoze jeden swapujuci VM
Ti moze zahltit cestu na disky, co ovplyvni performance vsetkych VM. Ale
vsetky virtualizacie Ti umoznuju do istej miery ovplyvnovat ako sa budu
navzajom VM afektovat. Na to je dobre zapnut nejaky profiling - sledovanie
vyuzitia prostriedkov.