[linux] Legálnosť SSLBump na Slovensku/v EU

Čtvrtek Únor 5 21:11:37 CET 2015

On 30.01.15 11:25, Peter Viskup wrote:
>Zdravím celú komunitu,
>rád by som sa spýtal na vaše postrehy ohľadom SSLBump funkcionality Squid
>proxy [1] a jej legálnosti na Slovensku, resp. v krajinách EU, prípadne aj
>mimo.
>Vopred ďakujem za všetky postrehy.
>
>[1] http://wiki.squid-cache.org/Features/SslBump

myslim ze v pripade ze to pouzijes mimo vlastnej organizacie kde su o tom
ludia upovedomeny, riskujes problem.

--
Matus UHLAR - fantomas, uhlar at fantomas.sk ; http://www.fantomas.sk/
You have the right to remain silent. Anything you say will be misquoted,