[linux] Web filter pre skoly

Rudolf Kollar rudolf.kollar na ku.sk
Čtvrtek Březen 19 10:11:52 CET 2015

My pouzivame Untangle uz dlhe roky a funguje perfektne. Na to co potrebujeme si vystacime s free verziou vsetkych modulov.

Ing. Rudolf Kollár

----- Pôvodná správa -----
Od: "riki" <phobie na axfr.org>
Komu: "Vseobecna diskusia o Linuxe" <linux na lists.linux.sk>
Odoslané: štvrtok, 19. marec 2015 9:57:02
Predmet: Re: [linux] Web filter pre skoly

Ahoj,

s public sector / non-profit cenami Untanglu alebo Smoothwallu sa
dostanes lahko vyrazne pod $1000 rocne a su to hotove riesenia na
otvorenych technologiach s non-opensource rozhranim pre management, ale
o to jednoduchsie na spravu su.

Ak chces mozes pouzit community verzie Untangle/Endian/ClearOS akurat
budu na spravu trochu narocnejsie.

r.