[linux] Spristupnenie informacii o bezpecnosti IT skolou

Peter Viskup skupko.sk na gmail.com
Pondělí Březen 23 17:09:14 CET 2015

Viete niekto povedat ake vsetky informacie o rieseni IT v skole *musi* dat
skola k dispozicii?

IT spravca sa mi vyhovara na "Bezpecnostnu smernicu", na zaklade ktorej mi
nemoze priblizit detaily filtrovania internetoveho obsahu, a moju ponuku o
rieseni web-filtra zadarmo "slusne" odmietol.

Vraj by podla Zakona 211/2000 o slobodnom pristupe k informaciam a akejsi
pridruzenej vyhlaske mal spristupnit dokonca aj firewall pravidla. Vedel by
niekto poskytnut viac detailov? Obcas je potrebne vytiahnut paragrafy...

Pripadne este su mi spominane "pravidelne hlbkove sietove audity", ktore
absolvuju kazdy rok. Je skola povinna nieco take absolvovat a v akom
rozsahu?

Vdaka.

S pozdravom,
--