[linux] Firmware ADB Boardband VA2111 - OpenWRT

Kocur kocur na e-ba.sk
Neděle Listopad 22 02:15:08 CET 2015

Zdravim vsetkych
(co su este tu)

Je tu niekto, kto by sa zaoberal ci skumal firmware v ADSL routroch ..??

mam jeden dsl router od slovenskych telekomplikacii,
uz s v %SUBJ% spominany ADB Boradrband VA2111

podla toho co som sa zatial dopatral, a podarilo sa mi "zistit"
taliani si "pozicali" cast kodu z OpenWRT, a nanho si postavili
svojADB's EPICENTRO® SOFTWARE PLATFORM

toolchain ci zdrojaky k tomuto routru nikde niesu pristupne..
podarilo sa mi "upravit" web rohranie, aby som mal pristup ku vsetkym
nastaveniam,
a tiez aj prihlasenie k root uctu cez konzolu mam vdaka "chybe" v ftp
"vyriesene" ..

Ide mi hlavne o to, mat niektore "fiiiiicury" ktore "bezbe routre"
neponukaju,
rsynch, dnsmasq, sftp, scp, ssh, rootfs=usbdevice a pod.

a hlavne "odsrtrihnut" ST od moznosti ovladania tohoto routra...

Uplne idealny by bol prechod na OpenWRT zo zachovanim funkcnosti ADSL
modemu v routry.