[linux] vhodny dns server pre organizaciu

Pondělí Říjen 12 16:05:45 CEST 2015

On 12.10.15 15:53, Martin Kyrc wrote:
>dnsdist vyzera dobre. Robi to co potrebujem, no ma to aj
>funkcionalitu ktoru vobec nepotrebujem.
>
>Problem vidim v tom, ze je to relativne mlade riesenie a nie som si
>isty ci je vhodne s nim ist do produkcie. Skor nie. Zaroven je to
>velmi biedne zdokumentovane, co mi prekaza asi najviac. Doteraz som
>sa nedopatral, ako v konfiguracnom subore zadefinovat napr.
>'listening' ip adresu:port. Jeho zmena v /etc/default/dnsdist je ok,
>ale ked restartnem proces, konfiguracia sa cita z ineho konfigu
>(/etc/dnsdist/dnsdist.conf), pricom sa ignoruje nastavenie v
> [...]

co za distro mas?
/etc/default pouziva debian a ubuntu, a v tych by si nemal restartovat
procesy rucne ale cez linky v /etc/init.d (pripadne alternativy podla init
systemu).

>Nenapada niekoho aj nejaka ina, overena, alternativa pre 'dns
>delivery' (idealne s moznostou load-balancingu, kontrolu funkcnosti
>sluzby povazujem za samozrejmost)? Vyzadujem iba smerovanie dns
>requestu na zaklade src ip smerom na cielovy dns server
>(split-horizon pre dns robim na dvoch instanciach toho isteho dns
>servera - powerdns).

linux ipvs. ale to nie je dns server, iba load balancer (vo vseobecnosti sa
mi zda dost zbytocne mat balancer aj server funkcionalitu na tom istom
serveri)
--
Matus UHLAR - fantomas, uhlar at fantomas.sk ; http://www.fantomas.sk/
Your mouse has moved. Windows NT will now restart for changes to take