[linux] sshguard - prip. ina ochrana proti ddos

Kocur kocur na e-ba.sk
Pátek Duben 1 10:22:08 CEST 2016

tak pre doplnenie,
router nema ani perl ani python,
takze nastroje v tychto jazykoch su nepouzitelne

zo shellu tu mame ash, takze nie vsetky mnou vyskusane nastroje fungovali

dalej nemam ani cron, takze pravidelne spustat "nieco" je tiez nemozne

preto hladam nieco, co by nebolo zavysle na vyssie spomenutom

architektura je mips r2

Aj ked povolis subnety vsetkych tvojich providerov, stale je to
rozumnejsie ako verejne dostupna sluzba z celeho internetu.

v momente kedy budem potrebovat pristupit napr. cez ssh, nemam ponatia,
aka bude ta zdrojova IP, z ktorej pristupujem.

odhliadnut od toho, ze ddos utoky na routre su bezna vec,
a najviac zranitelne "su prave tie male lacne predavane skatulky"
ktore sa po ddos utoku prinajlepsom resetnu ...

Dňa 01.04.2016 o 09:34 riki napísal(a):