[linux] sshguard - prip. ina ochrana proti ddos

Kocur kocur na e-ba.sk
Pátek Duben 1 10:54:26 CEST 2016

Ano,
bola to otazka skor typu, ci ma niekto skusenost s tymto nastrojom,
prip. ci nieje nieco "ine / lepsie" ..

Co sa tyka "vyskusania", tak to v pripade tohoto routra nieje take uplne
jednoduche,
a nerad by som zabil hodiny casu skusanim niecoho, co by mohlo byt
nepouzitelne.

Dňa 01.04.2016 o 10:49 Michal Petrucha napísal(a):