[linux] participation in the Europe-wide Linux Presentation Day

Martin Sechny martin.sechny na shenk.sk
Úterý Červenec 19 23:40:40 CEST 2016

Ahoj.

Najbližší Linux Presentation Day je plánovaný na 22.10.2016. Práve v
termíne 22.10.2016 - 23.10.2016 SOIT v spolupráci s UPJŠ Košice
organizuje OSS víkend KE 2016: http://ossvikend.sk/

Preto 22.10.2016 urobíme Linux workshop v počítačovej miestnosti počas
OSS víkendu. Budeme radi, keď prídete so záujmom o Linux, alebo otvorený
softvér, otvorený hardvér, otvorené dáta, otvorené štandardy, otvorené
vzdelávanie, verejné licencie. Neváhajte prispieť svojou prednáškou.
Registrácia: http://ossvikend.sk/cfp.html

Odpísal som Haukovi, že budem robiť túto slovenskú akciu. Keď ešte
niekto iný chce tiež, tak dohodnime spoločný postup.

Martin
======