[linux] Linux ako Terminal Server - pouziva to niekto?

Kocur kocur na e-ba.sk
Úterý Září 27 19:05:26 CEST 2016

Ja som onoho casu pouzival nomachine nx klienta a server, na prenos
"aktualne prihlaseneho sedenia" na vzdialenom PC/Servery.
V sucasnosti to pouzivam obcasne, na kontrolu stavu vzdialeneho servera.

Ale ak chces pouzivat viacerych klientov, tak treba mat platenu verziu.

Vyskusaj toto, ci ti to nepride sviznejsie..

BTW: ..cim novsia verzia KDE, tym mi pride pomalsia ....
a tohoto dojmu sa proste neviem zbavit ...

Dňa 27.09.2016 o 18:57 Michal Rybarik napísal(a):