[linux] Linux ako Terminal Server - pouziva to niekto?

Juraj Remenec remenec na gmail.com
Úterý Září 27 19:07:25 CEST 2016

Fuuuu.
Tak to už sú roky keď sme to naposledy používali na 10BASE2 a celkom to
šlapalo.
Potom sme to ani neviem ako opustili lebo každý sa chcel hrať na vlastnom
piesočku u seba v kancli.

Ja po pravde neviem kde zastal (alebo pokračuje) vývoj ale tiež ma to
trošku zaujíma. Tak schválne, skúšali ste aj nejaké nenáročné, light
prostredie? (určite nie KDE)
Skúšali ste klienta na nejakom výkonnejšom počítači? (nie ATOM) (len pre
istotu aby ste vylúčili problém na strane servera, či siete)...
J.

Dňa 27. septembra 2016, 18:57, Michal Rybarik <michal at rybarik.sk>
napísal(-a):