[linux] Linux ako Terminal Server - pouziva to niekto?

Michal Rybarik michal na rybarik.sk
Úterý Září 27 20:38:25 CEST 2016

Dňa 27. 9. 2016 o 19:07 Juraj Remenec napísal(a):
> Fuuuu.
> Tak to už sú roky keď sme to naposledy používali na 10BASE2 a celkom
> to šlapalo.
> Potom sme to ani neviem ako opustili lebo každý sa chcel hrať na
> vlastnom piesočku u seba v kancli.
>
> Ja po pravde neviem kde zastal (alebo pokračuje) vývoj ale tiež ma to
> trošku zaujíma. Tak schválne, skúšali ste aj nejaké nenáročné, light
> prostredie? (určite nie KDE)

Zatial nie, uzivatelia su na KDE za tie roky zvyknuti. V ramci
experimentov sme uz ale zvazovali aj tuto moznost, len k tomu este nedoslo.

> Skúšali ste klienta na nejakom výkonnejšom počítači? (nie ATOM) (len
> pre istotu aby ste vylúčili problém na strane servera, či siete)...

Ano, klientov sme skusali viacero, medziinym sme pouzili aj viacradrove
P4 (ktore by aj na stadalone instalaci pre kancelarske pouzitie bolo
viac nez dostacujuce) a jednoznacne sme si overili ze pridanie vykonu
(CPU, pamate) na klientovi nijakym sposobom vec neriesi... :(

--
Regards,
Michal Rybarik