[linux] Linux ako Terminal Server - pouziva to niekto?

Eledril Lightbringer eledril na gmail.com
Čtvrtek Září 29 19:18:34 CEST 2016

Dobrý deň,
  Pred piatimi rokmi som docela úspešne používal projekt LTSP.org,
fungovalo to docela dobre ale išlo o par klientov (5 kusov).
                          S pozdravom Peter Kotolan

Dňa 29. septembra 2016, 12:32, Juraj Remenec <remenec at gmail.com>
napísal(-a):