[linux] Pozdrav

Čtvrtek Listopad 8 12:51:09 CET 2018

On 07.11.18 09:26, Ján Sáreník wrote:
>Ahoj Linuxáčky a Linuxáci ;-)

vitaj naspat.

>Som tu (staro)nový tak sa prosím niekto ozvite čo sa tu preberá.

ako si si azda odvcera vsimol, v poslednej dobe vsimol, tak nic vela...

>Ak má niekto Yggdrasil https://github.com/yggdrasil-network/yggdrasil-go
>tak navrhujem rozbehnúť mailing list / IRC / matrix kanál.

neviem, ci to ma zmysel. linux konferencia by mala byt verejna, neviem ci
ma zmysel riesit diskusiu (tym skor takuto obsiahlu) na sifrovanej ipv6
sieti.

>Alebo niekto používa aj retroshare?

detto.

>SKLUG by mohol prijímať členské príspevky v Bitkoinoch.
>Záleží len na zhode a možno ešte aby tomu rozumel niekto okrem mňa.

ja by som tuto menu zatial nechal na speku^H^H^H^H^Hpodnikatelov.
ked tak nad tym rozmyslam, neviem v ktorom roku sa naposledy clenske
vyberalo a ci sklug este nejak funguje.

Nastastie nam sem obcas aspon pridu informacie od kolegov zo SOIT, SKOSI a
inych spriatelelnych organizacii. Takze vieme ze sa aspon nieco deje.

>Rád prakticky všetko naučím, najprv na testnete.

>S úsmevom ujo Jasan

ano, si to ty...

"Two words: Windows survives." - Craig Mundie, Microsoft senior strategist
"So does syphillis. Good thing we have penicillin." - Matthew Alton