[linux] konfiguracia bind - split horizon / alternativa

Čtvrtek Listopad 28 16:20:51 CET 2019

On 28.11.19 15:50, patrik na foral.sk wrote:
>Prosim o nasmerovanie s problemom:
>
>Chcem prinutit DNS server, aby mi v lokalnej sieti vracal lokalnu adresu
>na vybranu subdomenu. Dohladal som info, ze to je riesitelne pomocou
>"split horizon".

toto ma zmysel v pripade, ze chces tu istu DNS zonu poskytovat pre rozne
siete, napr. internet a intranet.

Naozaj si v tejto situacii?

"One World. One Web. One Program." - Microsoft promotional advertisement
"Ein Volk, ein Reich, ein Fuhrer!" - Adolf Hitler