[linux] Nefunguje sk-i18n na lists.linux.sk

Jan Sarenik jasan na SDF.ORG
Čtvrtek Květen 7 09:24:52 CEST 2020

Ahoj Marcel!

Teší ma že vidím niekoho, kto túto infraštruktúru stále používa :)

Ako už SAL napísal, on spravuje server. V prípade že by bol SAL
nezastihnuteľný tak na root-a sa viem dostať aj ja takže preto
je dobré v prípade problémov použiť mailinglist.

Marcel, Teba budeme už nabudúce informovať vopred keby sa také
niečo robilo. Prosím ďalších, ktorí nejako využívajú infraštruktúru
SKLUGu a chceli by byť informovaní o aktuálnom stave a výpadkoch
aby sa ozvali na sr na sklug.sk.

Ďakujem a prajem všetkým veľa zdravia a úsmevu!
Jasan

PS: Rešpekt za použitie `dnsip` a `dnsmx`.

--
jasan na sdf.org
SDF Public Access UNIX System - http://sdf.org