[linux] Nefunguje sk-i18n na lists.linux.sk

Ján ONDREJ (SAL) ondrejj na salstar.sk
Čtvrtek Květen 7 10:57:52 CEST 2020

Ahoj,

On Thu, May 07, 2020 at 07:53:25AM +0000, Jan Sarenik wrote:

> Máme DKIM? Nahadzoval si to už niekedy? Ja áno. Ale dávno. Rád sa na
> to pozriem ak chceš.

DKIM som niekde riesil, ale DKIM nepomoze. Tym len zvysime doveryhodnost
tychto emailov. Ja sa potrebujem vyhnut tomu, aby nas niekto nahlasil
ako SPAM, nie urobit tieto emaily doveryhodnejsimi.

> A SPF TXT záznamy máme? To sú základné dve veci podľa ktorých Google
> (a pár dalších na západe) filtruje maily.

SPF mame pre sklug.sk aj lists.linux.sk.
Dokonca lists.linux.sk v rezime "-all".

> To je veľmi surové. Nesúhlasím.

> Súhlasím čo sa týka nových prihlásení. S tým, že by bol popísaný
> spôsob ako nás kontaktovať a pridať adresu, ktorá nevyhovuje.

Samozrejme blokovanie robim na nove prihlasenia. Existujuce ma nezaujimaju,
tie su overene a nerobia problemy.

Co sa tyka tej informacie, tak neviem, ci sa to da v mailmane nastavit.
Vies sa na to pozriet? Asi to v beznych nastaveniach nebude.

							SAL