[linux] Nefunguje sk-i18n na lists.linux.sk

Noro noro na persoholic.org
Čtvrtek Květen 7 16:06:35 CEST 2020

Ahojte,

podla mna zakazat registraciu cez web rozhranie len cez poslanie na
admin email a rucne ho tam pridat (tato diskusna skupina nie je velka
takze manualne pridavat to sa da stihat) a povolit posielanie len z
registrovanych emailov vsetko ostatne zahodit.

Majte sa.

Dňa 7. 5. 2020 o 15:59 Marcel Telka napísal(a):