[linux] Nefunguje sk-i18n na lists.linux.sk

Ján ONDREJ (SAL) ondrejj na salstar.sk
Neděle Květen 10 07:03:52 CEST 2020

On Thu, May 07, 2020 at 07:12:14PM +0200, Matus UHLAR - fantomas wrote:

> ako vsade inde, SPF a DKIM nie su antispamove techniky. Su to techniky proti
> falsovaniu odosielatelov. A to, ze spammeri zvyknu falsovat odosielatelov
> neznamena ani ze vsetky maily s falosnymi odosielatelmi su spamy, ani ze
> vsetky spamy maju falsovanych odosielatelov.

Pridal som teda DKIM pre sklug.sk, teda domeny sklug.sk, linux.sk aj
lists.linux.sk. Nemyslim si ale, ze to nejak pomoze s nasim problemom.
Problem nie je prijem mailov ale to, ze nase maily oznacuju ako spam.

> Plus, podporu DKIM (teda hlavne dmarc) potrebuje nakonfigurovat aj SW pre
> mailing listy (mailman), aby prichadzajuce maily boli platne a nekoncili
> autodetekovane v spamoch.

Nejaka podpora by mala byt problem v mailmane a pokial viem, tak ju netreba
nijak specialne konfigurovat.

> dual-language nie je mozny?

Je, ale jazyk si vybera pri prihlaseni utocnik. Nasledne sa to posle len
v vo vybranom jazyku. Predvolenu mame Cestinu (Slovencina podporovana nie
je).

							SAL