[linux] Nefunguje sk-i18n na lists.linux.sk

Ján ONDREJ (SAL) ondrejj na salstar.sk
Neděle Květen 10 08:09:37 CEST 2020

Takze nastavenie DKIM pre server nijak nepomohlo, kedze adresa odosielatela
vo From hlavicke je adresa ucastnika.

Dokonca nepomohlo ani toto nastavenie mailmana: REMOVE_DKIM_HEADERS = 1

Stale DKIM preposiela v povodnom nastaveni.

Ak mate niekto skusenosti, ako to nastavit, tak dajte vediet.

Jedine, co sme vyriesili je, ze spravy z sklug servra (prihlsenie a tak)
budu podpisovane, ale to som vobec nepotreboval.

Osobne tieto SPF, DKIM a podobne nemam rad. Su nespolahlive a nefunkcne.
Je s nimi len kopec roboty.

							SAL

PS: Lisu som okamzite odhlasil z listu, ale moze tu byt prihlasenych viac
    takych spammerov.