[linux] Nefunguje sk-i18n na lists.linux.sk

Neděle Květen 10 15:45:29 CEST 2020

On 10.05.20 07:03, Ján ONDREJ (SAL) wrote:
>Pridal som teda DKIM pre sklug.sk, teda domeny sklug.sk, linux.sk aj
>lists.linux.sk. Nemyslim si ale, ze to nejak pomoze s nasim problemom.
>Problem nie je prijem mailov ale to, ze nase maily oznacuju ako spam.

korektne formatovane a podpisane maily su jednym zo znakov ne-spamovych
mailov.  A kedze mnoho spamovych filtrov posudzuje podla viacerych znakov,
je lepsie urobit vsetko pre to aby maily odchadzali korektne.

Nehovorim ze to pomoze vzdy. Pred 2 mesiacmi presiel mailing listom
postfix-users velky thread kde autor ziadal pouzivatelov z gmailu o pomoc v
tomto ohlade:
https://marc.info/?l=postfix-users&m=158471136804868&w=2

ale vzdy lepsie nieco ako nic.

>Nejaka podpora by mala byt problem v mailmane a pokial viem, tak ju netreba
>nijak specialne konfigurovat.

ak by ju nebolo treba konfigurovat, nemal by tento tvoj mail zase
zneplatnenu DKIM signaturu z tvojej domeny :-)

Pokial ma list podporovat DKIM, a spravca mailng listu sa rozhodne pridavat
cokolvek do tela mailov zlebo menit Subject, v DKIM-podpisanych mailoch
zmenit domenu vo From: na mailing list.

(ak DKIM sedi, inac bude lepsie ignorovat alebo moderovat)

casto sa pouzivaju triky typu: