[linux] Nefunguje sk-i18n na lists.linux.sk

Neděle Květen 10 15:52:24 CEST 2020

On 10.05.20 08:09, Ján ONDREJ (SAL) wrote:
>Takze nastavenie DKIM pre server nijak nepomohlo, kedze adresa odosielatela
>vo From hlavicke je adresa ucastnika.

staci podpisovat maily kde vo From: su lists.linux.sk a sklug.sk mailing
listy.

>Dokonca nepomohlo ani toto nastavenie mailmana: REMOVE_DKIM_HEADERS = 1
>
>Stale DKIM preposiela v povodnom nastaveni.

>Ak mate niekto skusenosti, ako to nastavit, tak dajte vediet.

DKIM hlavicky rozhodne nevyhadzuj.  DKIM sa viaze na adresu vo From: a ked
preposielas maily a nezmenis ziadnu z podpisanych hlaviciek, mozes DKIM
signaturu ponechat a bude platit.

kedze vsak vacsina DKIM signatur podpisuje Subject: a mailing listy ho
modifikuju, treba urobit zmenu ktoru som popisoval v predchadzajucom maile.

>Jedine, co sme vyriesili je, ze spravy z sklug servra (prihlsenie a tak)
>budu podpisovane, ale to som vobec nepotreboval.

bolo to presne to, co som ja odporucal: nech su admin maily z konfier
korektne.

>Osobne tieto SPF, DKIM a podobne nemam rad. Su nespolahlive a nefunkcne.
>Je s nimi len kopec roboty.

idealne nie su, ale pri sucasnom pocte falosnych mailov nam asi nic ine
neostane.

>PS: Lisu som okamzite odhlasil z listu, ale moze tu byt prihlasenych viac
>    takych spammerov.

There's a long-standing bug relating to the x86 architecture that
allows you to install Windows.   -- Matthew D. Fuller