[linux] Nefunguje sk-i18n na lists.linux.sk

Ján ONDREJ (SAL) ondrejj na salstar.sk
Nedìle Kvìten 10 16:39:24 CEST 2020

Hmm, takze pises same odporucania pre autorov mailmanu.  Urcite osobne
nebudem patchovat mailman.  Za spravu sklug/linux servra ma nikto neplati,
potrebujem ho dostat do stavu, v ktorom pojde beznym sposobom niekolko
rokov.

Dalej konferencie na tomto servri aj tak nik nepouziva. Robit pravidelne
upravy na servri mi zaberie cas a nikomu to zrejme nepomoze.
Aktualne zjavne posty chodia. Problem s tym nie je. Jediny problem je,
ze nas oznacuju ako odosielatela spamov. Dnes prislo dalsie hlasenie
zo spamcopu. Buhuzial spamcop mi povie len IP adresu, nic viac. :-(

Kedze si ziadne konkretne riesenie problemu nenavrhol, tak vlastne nemam
co urobit. Ak mas konkretne riesenie, co mam nastavit okrem DKIM, ktory
nam zjavne aj tak nepomoze, tak daj vediet. To co si pisal su len veci,
ktore mozu implementovat vyvojari mailmana, takze ak myslis, ze sa to ma
zmenit, tak pis tam.

							SAL