[linux] sk-spell hlada novy domov

Martin Sechny martin.sechny na shenk.sk
Pondělí Září 14 13:54:04 CEST 2020

Ahoj.

Dobré by bolo pripojiť ďalšie terminologické zdroje, kde je aj preklad sk/cz/en:

Slovenská terminologická databáza, JÚĽŠ SAV - obsah sa postupne plní a koriguje:
Všetky kategórie: https://terminologickyportal.sk/wiki/Kategória:Kategórie
Kategória IT/informatika: https://terminologickyportal.sk/wiki/Kategória:It

Možno sa pozriem na PHP chyby, ale neskôr... keď bude voľno niekedy.

Martin