[Linuxfest] Linuxfest , navrh na program

Jan Husar jan.husar na skosi.org
Středa Duben 4 14:21:05 CEST 2007

Ahojte,

(neviem kolko vas tu uz je:)

chystam sa napisat tlacovu spravu o linuxfeste, ktory by sme chceli
mavat niekolkokrat do roka v Bratislave.

Odtialto smerom dole su moje predstavy ako by sa mal linuxfest vyvyjat.

O com by mal byt LinuxFest:

dve casti, jedna pasivna (prednasky), druha aktivna (vid dole)

1. Prednasky, ktore by mal vyplnit 50% casu daneho Linuxfestu, prednasky
by mali byt orientovane pre novych pouzivatelov, ktori v drvivej vacsine
nemaje zdanie co sa to vlastne deje :)

2. Aktivna cast by mala pozostavat z viacerych bodov.

    a) moznost priniest pc/laptop a danemu cloveku sa nainstaluje ta
dana distrubucia ktoru si bud prinesie alebo nam da par dni pred akciou
vediet o co by mal zaujem. V pripade, ze bude chcet mat typek dualboot,
cize aj XPcko, nainstalujeme mu to tam stym iba ked bude mat fakturu od
kupy windowsu, original medium, pripadne original kluc v inom pripade nie.

   b) riesenie problemov s linuxom, aplikacne ci hardwerove, v tomto
pripade treba dat niekolko dni pred danou akciou vediet o co sa presne
jedna aby sme boli pripraveny dany problem vyriesit

   c) ukazka instalacia (vzdy nejakej inej linux distribucie) s
updatovanim atd, instalaciou softveru, velmi v  jednoduchosti cca 30minut.

   d) stretnutie lokalizacie, malo by pritiahnut ludi ktory sa venuje
prekladom Open Source, je to uplne jedno akeho, na tomto stretnutie by
sme mohli mat dva body, 1. opravy a kontrola jednotlivych prekladov a 2.
vytvaranie novych prekladov.

Taktiez ma napada, ze jeden linuxfest by sa mohol spravit ako software
freedom day 2007, a to by sme spravili trocha vacsiu akciod rana az do
vecera a potom s nejakym programom pripadne.
SFD'07 bude pravdepodobne v septembri

ohaldom tlacovej psravy, ked sa na tomto dohodneme tak ja nieco spisem a
poslem to obratom sem, bude to kartke a vystizne

Jan