[Linuxfest] Linuxfest , navrh na program

eMDi emdi na emdi.sk
Středa Duben 4 14:44:00 CEST 2007

ja suhlasim s tebou jano, mas pravdu. este by som snad dodal, ze na SFD by sme
sa mali hlavne zamerat na male firmy a tie oslovit. lebo tam je potencial a
aj to je pre nas jedna z hlavnych cielovych skupin.

eMDi - WebProgrammer
eMDi.sk | emdi na emdi.sk
emdi.asc je PGP podpis
stiahnut ho mozete na