[Linuxfest] Linuxfest , navrh na program

Michal Palenik michal.palenik na iz.sk
Středa Duben 4 15:17:40 CEST 2007

Dňa St 4. Apríl 2007 15:02 Jan Husar napísal:

> super, ale vas je! :)

este aj ja som tu...

> myslel som pre navstevnikov :)
> samozrejme, ze prednasky stoja vela energie a rozpravania :)

> islo mi hlavne o to, aby potom z toho nevznikol nejaky problem, ze
> rozsirujeme warez alebo co. Ano je mi to jasne, ze kopec ludi ma
> nelegalny windows, ale to chceme podporovat takuto warez aktivitu?

afaik staci prazdny disk, co je na tom druhom nie je az tak podstatne.
pri instalacii dual bootu netreba ani nabootovat ten druhy operacny
system (imho)
este sa da instalovat openCD na windows (ale to by uz asi naozaj mal byt
legalny)

--
michal palenik
institut zamestnanosti