[Linuxfest] linuxfest a zaznam na video

PAtrik patrik.pomichal na gmail.com
Čtvrtek Duben 5 15:14:43 CEST 2007

Nazdar!

Video si nenasiel, lebo ani neexistuje. Teda okrem bogdonovho "home
video" na adrese:
http://www.branorac.sk/?p=1354 .
Treba byt trosku trpezlivy, zamozrejme sme na natacanie prednasok nezabudli, ale
nase moznosti boli dost obmedzene. Tato akcia bola len nulta. Budem sa
snazit nejak zabezpecit nahravanie, ale necakajte zatial kvalitu a
rychlost ako je na AVC SH. Oni na to maju vsetko potrebne
(techniku,cas,ludi,priestory,servery z darov,...). Uvidime kadial sa
LinuxFest posunie a podla moznosti poskytneme maximum stiahnutelnych
veci, pre tych co tam nemohli byt, len vas prosime o trpezlivost.

--
PAtrik Pomichal
developer