[Linuxfest] tomolc - prednáška o linuxe, OSS a komunite

tomolc tomolc na azet.sk
Čtvrtek Duben 19 23:39:49 CEST 2007

Zdravím všetkých

Minule som poslal mail s výzvou na spracovanie prednášky na tému linux,
OSS, komunita, hystória.

Na túto tému už zaragoval jeden záujemca s kvalitnov prezentáciou.

Ak všetko dobre pôjde a nevyskytnú sa nepredvídané okolnosti prednáška
odznie ako prvá doobeda na dalšom linuxfeste.

Aj napriek tomu by som bol rád keby s našiel ešte jeden záujemca a tému
spracoval v rozsahu okolo 20min. Na takejto malej akcii so 3-4
prednáškamy by mohol nastať problém keď niekto ochorie alebo nebude môct
pre iné príčiny prednášať na Linuxfeste.

Táto prednáška (v skrátenej forme) sa bude opakovať počas celého roka v
úvode každého stretnutia... (samozrejme podla zloženia zúčastnených).

V krátkom čase bude hotový predbežný zoznam tém na spracovanie
potencionálnimi prednášajúcimi.

Predbežný (90% pravdepodobnosť) termín konania ďalšieho linuxfestu je
19.5.2007 v Centre volného času na Štefánikovej 35.

tomolc