[Linuxfest] tomolc - linuxfest - nový vzhlad

Jan Husar jan.husar na skosi.org
Čtvrtek Duben 26 20:05:54 CEST 2007

tomolc wrote:
> Zdravím všetkých

ahoj :)

> Stránka linuxfest.sk má nový vzhlad.

ten predtym boli taky osobnejsi, a inak aj blog.skosi.org ma tento
dizajn uz polroka :P

> Samox86 sa rozhodol vyskúšať wordpress a vyzerá to k svetu.

jj, wordpress je fajn ale tak na blogy, inak som snim moc vyuzitie
nenasiel, ono CMSko je dolezite, to urcite ale treba is vybrat nejake to
vhodnejsie

> Na stránke je tiež oznam kedy bude dalšia akcia a HLAVNE nový dokument -
> "Zámer LinuxFESTU"

zamer linusxfetu je super, gratulujem ze si ho spravil, ja som zial
nemal cas.

inak prisli mi ubuntu nove, tak nejakkych 50 az 100 kusov donesem na
akciu, aj nejake nalepky ,)

> Bol by som rád keby ste napísali svoje názori na vzhlad (použitie
> wordpress) a tiež na spomínaný dokument.

piseme piseme :)