[Linuxfest] koordinacia software freedom day 2007

tomolc tomolc na azet.sk
Sobota Srpen 11 12:25:03 CEST 2007

Zdravím

Neviem ako na tom budem 15.9 s pracovnými aktivitami - dúfam že budem
mať volno.
Ak budem mať volno mám záujem sa zúčastniť SFD v Bratislave.

Možem sa venovať týmto aktivitám:

-- Ukážkové inštalácie distribúcii Fedora, Mandriva.
-- Odpovedanie na otázky ludí ohladom linuxu všeobecne a tiež ohladom
Fedory a Mandrivy. (základná administrácia, programy)
-- Predstaviť distribúciu Slax 6. Mám spravenú SK verziu.
-- Môžem tam byť hneď ráno a pomôcť s prípravou.
-- Môžem vylepiť plagáty v Dúbravke, Karlovke, Dlhých dieloch a prípadne
aj v centre mesta (ale v centre to asi povylepuje samox86).

tomolc (Tomáš Lehocký)