[Linuxfest] tomolc - zmena programi najbližšieho linuxfestu

tomolc tomolc na azet.sk
Pondělí Květen 7 18:27:08 CEST 2007

Zdravím

Nedopatrením som pozabudol na stretnutie prekladatelov. Musel som preto
trochu upraviť program.

Vypustil som eMDi-ho prednášku o prostedí Quanta nakolko by som to tam
už nemohol vtesnať. Bude na dalšom LinuxFESTe.

Takže tu je nový program: (bod 3 je v poriadku)

1:
Linux, OSS, komunita (9:00 - 10:30)
(Miloš Šrámek)

2:
Fedora - optimálna inštalácia a po inštalačná konfigurácia (10:35 - 11:20)
(tomolc)

3:
Installfest, diskuzia (11:20 - 13:00)

Prestávka na obed: 12:00 - 13:00

Poobede:

4:
Stretnutie prekladateľov - debata (prednáška) ohladom lokalizácie, sw
používaného na lokalizáciu. (13:00 - 14:00)

5:
Kontact - email, kalendár, plánovač, kontakty (14:05 - 14:55)
(eMDi)

6:
Linux: základy práce s OS - prihlasovanie, základne príkazy, klávesove
skratky, man , info (15:00 - 15:50)
(Michal Sedlák)

Ak má niekto nejaké návrhy ohladom programu tak behom dneška a
zajtrajška mi posielajte emaily...

tomolc