[Linuxfest] SFD07 Ba

Jan Husar jan.husar na skosi.org
Čtvrtek Květen 17 13:58:30 CEST 2007

mame aj nejake suny na sklade, momentalne 3 ale myslim, ze v septemrbi
budu len dva, kazdopadne vieme so sunu zobrat na akciu nejaky ahrdware,
pripadne aj dell sa teraz aktivizuje....

zistim a dam vediet,

ps: zabudol som povedat, ze akciu by som chcel spravit v nejakom
obchodnom centre, aupark pripadne polus

s pozdravom

Jan