[Linuxfest] tomolc - SFDD + LinuxFEST

Jan Husar jan.husar na skosi.org
Čtvrtek Květen 17 14:02:13 CEST 2007

tomolc wrote:
> Zdravím
>
> V Bratislave bude prebiehať SFDD spoulu s linuxfestom. PC na akciu
> LinuxFEST a teda aj SFDD budú zabezpečené približne v takom počte a
> kvalite ako na LinuxFESTe. Kto však môže dodať ošte nejaké normálne
> železo bude výtaný (normálne železo = aspoň Cel 700Mhz 256MB RAM). S
> monitormi až taký problém nieje - máme k dispozíciii cca 10 17" CRT
> monitorov. Ale ak má niekto možnosť dodať LCD poteším sa.

urcite budeme pouzivat iba LCD a nebude to na klasickom linuxfest
mieste, pojdeme medzi ludi, cize ako som pisal predtym nejake obchodne
centra ktore byvaju v sobotu plne ludi, videl som to napriklad v afrike
a v parizi a bolo to dost popularne...

kazdopadne, nemozeme sa tam spravat ako uplne unix zvery :P

Jan