[Linuxfest] linuxfest.sk

samo lnx na lnx.sk
Čtvrtek Květen 31 08:58:27 CEST 2007

On Wednesday 30 May 2007 23:41:08 Michal wrote:
> Nazdar,
>    tesim sa ze sa obnovila stranka linuxfest.sk
>
> Tymto by som chcel rozbehnut debatu o tom aky bude obsah linuxfest.sk.
> Viem Tomas a Samo ze je to vas projekt, preto mate samozrejme aspon z
> mojho pohladu pravo veta.
>
> V tomto momente by mozno bolo vhodne zacat diskusiu o tom ako by bolo
> vhodne rozdelit kapitoly linuxfest.sk, resp. aky obsah bude na tychto
> strankach, cim sa zaroven rozhodne aj kolko casu do toho chete {chceme}
> investovat.
>
> V pribehu tyzdna by som sa pokusil pripravit navrh.

> [...]

Ahoj.
Tesi ma ze mame domenu linuxfest.sk, ale linuxfest nie je na stranke. Je to
zive stretnutie. Stranka je "vedlajsi produkt". Niet toho kto by si sadol za
pc a dal to dokopy (a ked to spravim vysvitne ze janko husar ma tu istu
sablonu :D ).
Konali sa uz 2 akcie ale s ucastou to bolo vzdy mizerne (skoro nikto novy).
Preto mame plan s tomasom zacat od septembra prezentovat linux medzi ludmi -
na strednych skolach (kazdy tyzden jedna; je to plan ale jediny rozumny ku
ktoremu sme dospeli - na bannery na busoch peniaze nie su, takze... :D ). Tu
bude problem s hw - bude treba minimalne 2 plne podporovane notebooky.
Velmi sa tesim na SFD. Dufam ze to vyjde bo zabezpecenie miesta a hw je
obtiazne. Chcel som sa spytat na pocet triciek (na stranke SFD sa pise ze
nejake budu tymom zasielane) a pripadne stav vybavovania...
Akekolvek navrhy a zmeny su vitane :)) (realne :D )

samox86
--
PGP PUBLIC KEY získate na: http://lnx.sk/lnx.asc