[Linuxfest] linuxfest.sk

Michal misko na gmx.co.uk
Čtvrtek Květen 31 20:14:49 CEST 2007

> V ziadnom pripade nie ! Ale ludi tam nedotiahneme na banner na linuxos.sk
> (akcia linuxfest bude normalne pokracovat... akurat teraz augustovy nebude
> kvoli SFD v septembri)
Mohli by ste zacat nove vlakno s tym ako si predstavujete tu akciu s
chodenim medzi ludmi, alebo este je to v stadiu velmi skorych priprav?

> Pokial tam si tam budu chodit pokecat linuxaci tak nie, ale ak tam dojdu ludia
> zvonku (co je nas ciel - windowsaci)  tak by sa hodilo mat tam minimalne 3
> plne funkcne stroje (notebooky s wifi bo s desktopmi sa to uz dalej naozaj
> neda)
Suhlasim s tym ze tahat tam desktopy je samozrejme nemozne. Pokusim sa
do septembra vybavit nieco mobilne a zaroven prezentacne vhodne, ale
nedokazem to slubit

Predsalen by som sa chcel vratit k teme ktoru som otvoril. Linuxfest.sk
 a sprava jeho obsahu. Moj navrh na kapitoly. Urcite vas napadne nieco
co by na webko mohlo byt v buducnosti. Bol by som rad keby sa otvorila
diskusia na tuto temu, aby sa pocas prazdnin, ked bude viac casu stranka
pripravila do stavu v ktorom bude privetiva pre zaciatocnikov.

LinuxFEST - vseobecne info o akciii
	+- LinuxFest 0 - podkapitola by obsahovala program a prezentacie na
stiahnutie, popripade video {neviem kto to hostuje a ani aky traffic
mate povoleny, podla toho zvolit formu}, popripade prepis prezenatacie,
ak by ho autor poskytol {to sa vsak asi nikomu nebude chciet robit}
	+- LinuxFEST 1 - detto
	+- LinuxFEST X...

Ako prispiet - sem by ste si mohli napisat s cim potrebujete pomoc,
hladat dobrovolnikov ktori vam pomozu s pripravou akcie{ludia,
technologie, sponzorstvo}
	+- Zoznam tem - Zoznam tem pre ludi ktory by chceli prispiet svojou
troskou a spacovat niektoru z tem
	+- Pridaj temu - cast kam by mohol kazdy {asi kazdy
kto sa registruje}, poslat otazku na ktoru by chcel vediet odpoved.
Nieco co by si potrebovali ludia nastudovat aby mu vedeli fundovane
odpovedat a na zaklade tychto otazok, tem pripravit prednasku, v ktorej
by sa par tychto veci preriesilo, nazivo.

Galeria - nejake obrazky popripade videa

Kontakt - Kontakt na Tomasa a Sama

Majte sa

- --
Michal