[Linuxfest] tricka: Software Freedom Day '07

samo lnx na lnx.sk
Neděle Říjen 7 12:38:28 CEST 2007

On Saturday 06 October 2007 15:01:03 you wrote:
> Zdravim,
>
> prave dnes som sa dozvedel, ze sa konala tato linuxova akcia prave z tricka
> Software Freedom Day '07.
> chcel by som sa spytat, ci nahodou nezvysili tricka z akcie, vo velkosti S,
> alebo M ;) mal by som (pripadne aj dalsie osoby) o ne zaujem, kedze su
> designovo zaujimave
>
> Dakujem za info
>
> S pozdravom
>
> randy

je mi luto, tricka nezvisili, ponevac ich bolo spolu len 20ks pre 3 mesta. ak
mas zaujem mozno by slo vybavit dotlac - mal by som aj ja zaujem o nejake...
(je na nich datum 15.9.2007 - ten by bolo ale fajn odstranit) tricka mal na
starosti janko husar...

PGP PUBLIC KEY získate na: http://lnx.sk/lnx.asc