[Linuxfest] SFD officialne info

Jan Husar jan.husar na skosi.org
Úterý Září 4 19:48:25 CEST 2007

Ahojte,

dnes som prisiel zo 14dnovej dovolenky a cely cas som bol offline,

od zajtra sa uz venujem na plno aj SFD, za cas co som bol prec
som dal spravit banner, tricka a nejake plagaty.

Cize v najblizsich dnoch dostane konkretnejsie informacie, a samozrejme
reklamna kampan by sa mala zpustit cez tyzden

Jan