[Linuxfest] ako dopadol SFD?

samo lnx na lnx.sk
Neděle Září 23 20:15:20 CEST 2007

On Sunday 23 September 2007 15:28:00 Michal wrote:
> Da sa niekde najst nejaka sprava o tom ako prebiehal a dopadol SFD 2007?

no tak oficialna sprava nie je (asi ani nebude ;) ) ale...
(pisem o Bbratislave)

	..rano sme nabehli a postavili stoly + 3pc a ntbk (opensolaris livecd xfce s
3D kockou, kubuntu, slax, kubutu).
	Ludia sa pristavovali v hojnom pocte. Kazdemu bolo vysvetlene co je to linux
a veci okolo, dostal CD a letacik (tie mali asi najvacsi uspech - tomolc ma
pdf verziu, treba si vyziadat - pripadne ak to citas daj Reply a vloz ho do
prilohy - krasne mu chapali aj ti starsi spoluobcania).
	zastavilo sa nas pozriet aj zopar znamych tvari (niektori z nich podporili
akciu aktivne, niektori aspon ucastou)
	SFD v Ba hodnotim velmi pozitivne, jediny nedostatok vidim ze sme ludom
nevedeli povedat kedy a kde sa budu moct dojist poradit (linuxfest nie je
este naplanovany a lugcon je az v ziline)...

este aby som nezabudol, budu nejake fotky (zase odkaz pre rejdena - skus ich
dakam uploadnut)

ako to prebiehalo v NM a v KE  ?

--
PGP PUBLIC KEY získate na: http://lnx.sk/lnx.asc