[Linuxfest] termin

tomolc tomolc na azet.sk
Úterý Duben 1 22:40:51 CEST 2008

caf

21 mám volno takže pohoda aj deň pred tým mám volno takže sa možem
zúčastniť príprav

ešte k miestnosti - rád by som sa vyhol prednáškovým halám s lavicami - to
je vždycky chaos a ked sa chcú dvaja porozprávať tak musí vstať pól haly
abi sa k sebe dostali. proste dve klasické miestnosti najlepšie vedla seba.

Dňa Tue, 01 Apr 2008 05:28:42 -0000 Tomas Srnka <toms na linuxos.sk>
napísal(a):

--
Táto správa bola vytvorená integrovaným poštovým klientom prehliadača
Opera: http://www.opera.com/mail/