[Linuxfest] Tretí LinuxFEST - dátum konania a prednášky

tomolc tomolc na azet.sk
Pátek Únor 15 15:17:48 CET 2008

Dňa Fri, 15 Feb 2008 06:12:08 +0100 Patrik Loch <patriq na post.sk>
napísal(a):

Zdravím

V úvodnom oznámení som posielal aj info o tom kde to bude.

Akcia sa pravdepodobne bude konat na Gymnáziu Jura hronca v Bratislave.
www.gjh.sk.