[Linuxfest] Predbežné prednášky - LinuxFest

ARTYcoka artycoka na gmail.com
Neděle Únor 17 09:53:54 CET 2008

Tak toto je viac nez som cakal ,zacinam mat pocit ze to vazne bude celkom na
urovni a bude problem s miestom

-----Original Message-----
From: linuxfest-bounces na linux.sk [mailto:linuxfest-bounces na linux.sk] On
Behalf Of Tomas Srnka
Sent: Sunday, February 17, 2008 9:23 AM
To: Newbies, Lokalizacie, Stretnutie, Linux, Prednasky
Subject: Re: [Linuxfest] Predbežné prednášky - LinuxFest

Ak sa mi to podari vybavit v skole (GJH), tak s elektrinou by nemal byt
problem (nejake predlzovacky uz zozeniem :-) ), taktiez tam bude
pristupne Wifi pripojenie na internet.

ARTYcoka wrote:
> A este ako to je s elektrinou nakolko rozmyslam ze by som si zobral notas
> popri tom to skusal je zasuvka zaespecena pre vsetkych alebo treba
> predlzovacku .....
> vdaka

S pozdravom / Best regards
*Tomas Srnka, LINUX s.r.o.*
website: LinuxOS.sk <http://www.linuxos.sk>, LINUX s.r.o.
<http://www.linuxsro.sk>
e-mail: tomas.srnka na linuxsro.sk <mailto:tomas.srnka na linuxsro.sk>
mobile: ++421 949 246 313
ICQ: 262-839-018

believed to be clean.