[Linuxfest] Predbežné prednášky - LinuxFest

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Neděle Únor 17 13:28:06 CET 2008

On Sun, Feb 17, 2008 at 11:17:01AM +0100, ARTYcoka wrote:
> [...]
> Chcem sa otom dozvediet co mozno najviac upplne ze mi je jedno ci cely den
> otom budete kecat ,nieje program ..... kazda jedna info bude len a len
> dobra.Nechcem nikomu donicoho kafrat ale toto ma bude najviac zaujimat
> taketo rady triky help co kde ako ,co sa kde meni co sa ako spusta co sa kde
> nastavuje ake ma toto vyuzitie ake ma tamto pre serverove spravcovstvo.Pri
> lokalke pri sharovani internetu pre celu firmu a podobne.
> Jedna moja najzakladnejsia otazka je a bude a verim ze otom y da dalo mrtne
> dlho kecat je ze preco dat LINUX na serverovy comp do firmy na internet a

Ubuntu 6.10 vyslo v oktobri 2006 (preto 6.10) ... je to standartna
verzia Ubuntu vydania, ktora je podporovana 18 mesiacov, takze 18
mesiacov mozes 6.10 pouzivat a mas zabezpecene aktualizacie

http://www.ubuntu.com/products/whatisubuntu/releases

Each Ubuntu release is supported for 18 months with security patches,
fixes for critical bugs that could cause data loss, and extra
translations.

takze o 2 mesiace ti konci podpora ... myslim si, ze ked pouzivas
konkretnu distribuciu, tak by si mal vediet, co ti poskytuje - a ak ti
to nestaci, musis si napr. nove security aktulizacie kompilovat sam a aj
sledovat sam, pripadne mat nejaky plateny support (ak skonci free
support) ...

vacsina veci je popisana na:
http://www.ubuntu.com/products/whatisubuntu
http://www.ubuntu.com/community/ubuntustory/components
http://www.ubuntu.com/community/ubuntustory/debian

preco MUSIS pouzivat 6.10 ??? preco nemozes prejst na novsiu verziu?
vsetko zavisi od tvojich potrieb a podla toho sa da aj poradit, co mozes
pouzivat a co nie ... co je pre teba vyhodne a co nie ... atd.

5o   Peter.Mann at tuke.sk